خلاصه ماشینی:
"فیلمنامه فیلم،تا حدی در ایجاد قصه و زیرساختی تعلیقی و تنشزا موفق عمل کرده است.
تعلیقی که میباید با اولین فلاش یک فیلم دو چندان شده و گره در ذهنیت مخاطب اندازد، تبدیل به صحنهای رمانتیک و کاملا مسخره میشود که با قبل و بعد خود هیچ پیوندی ندارد و به سرعت فراموش میشود(اشاره به اولین فلاش بکهای مقامی به همسر اول خود)فیلتر رویائی به کار رفته در این صحنه تمام دلهره و اضطراب نهفتهء لحظه را از بین برده و اثر را به یک ملودرام تلویزیونی رایج و بیارزش تبدیل میکند.
صحنهء آتشسوزی و سوختن نرگس که باید در ساختمان فیلم و فیلمنامه نقطه عطفی در فضای تعلیقی فیلم ایجاد کند،نه تنها هیچ بینندهای را درگیر خود نمیسازد،بلکه با اجرای بد صحنه،دکوپاژ بکل غلط کارگردان و بازی بیرمق بازیگر و فیلمبرداری بیحس و حالش تبدیل به صحنهای عادی در روال اثر شده و لذا کارگردان از ابتدای کار بازی را باخته است."