![385](/view/entityimage/pageimage/fij.gif?articleid=2139893&number=5&pagenumber=385&language=fa)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در تجارت الکترونیک مقاله
نویسنده: رمرودی، فاضل ؛ میری، علیرضا ؛ رمرودی، فریده ؛
کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (8 صفحه - از 385 تا 392 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند پاسخ مشتری بازاریابی رسانه های اجتماعی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![385](/view/entityimage/pageimage/fij.gif?articleid=2139893&number=5&pagenumber=385&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.