خلاصه ماشینی:
"این آینده،آن هم در زمانی که ارتباطات صنعتی به نحو چشمگیری تنوع یافته و هرگونه تولید صنعتی میتواند خود را معرفی کند،بشناساند و به معرض ارزیابی یا حتی دفاع از خود بگذارد،به چه عواملی بستگی دارد؟در زمانی که صاحبان صنایع بیش از پیش گرفتار و شتابزدهاند،بیش از پیش نگران بازگشت سرمایههایشان هستند و دائما مشغول اعداد و سرمایهاند، این آینده چگونه ترسیم میشود؟آیا در چنین شرایطی،فیلم صنعتی،یک شکل ارتباطی بیفایده و نامناسب نیست؟ یک فیلم صنعتی،مشخصا یک آگهی تبلیغاتی،یک محصول سطحی ارتباطی و حتی یک گزارش تلویزیونی نیست.
فیلم صنعتی نگاه یک خالق اثر هنری به یک تولید با پدیدهء صنعتی است،نگاهی با تمامی شگفتیها، غفلتها،نوآوریها و خلاقیتهایش که چیزی تازه را-که دیگران نمیبینند- در صنعت مییابد و ضبط میکند.
این آن چیزی است که فیلم صنعتی میتواند به تصویر کشد،که خود را از نگاه بیرونی،به صنعت الحاق کند و ارتباطاتش را با این دنیای درونی بر قرار سازد."