خلاصه ماشینی:
"آنها دیگر برای انجام هر عملی دلیلی داشتند و از دیوانهبازیهای مشهورشان خبری نبود؛مثل صحنهیی از فیلم«پرهای اسب»که چیکو تکنوازی پیانویش را شروع میکند،اما گروچو رو به دوربین از تماشاگران میخواهد که بیرون بروند و با او سیگاری بکشند؛ یا فیلم«سوپ اردک»که گروچو در نقش رییس جمهور تنها به این دلیل مخالف صلح است که پول اجارهی میدان جنگ را از پیش برای یک ماه پرداخت کرده است!در مترو گلدن مایر، فیلمهای برادران مارکس تبدیل به اسلپ استیکهایی با تعقیب و گریزهای فراوان و آغاز و پایان مشخص شد.
آمون گوئت در بالکن مشرف به اردوگاه همچون عقابی تیز چشم و تیز چنگ(با آن اسلحهی دوربیندارش)بر فراز سر شکاری خود که اسرای اردوگاه نقش آن را بازی میکنند ایستاده و هرازگاهی یکی از آنها را انتخاب کرده و میکشد؛در این میان،تلاش سخت اسرا برای فرار از تیررس او تکان دهنده است*"