خلاصه ماشینی:
"هولوکاست در سینما بخش دوم و آخر (به تصویر صفحه مراجعه شود) مهدی فلاح صابر گونهیی جدید به نام فیلم اسراییلی در اواخر دههی 04 هنوز دفاع از اسراییل و صهیونیسم در هالیوود به این شکل جا نیفتاده بود و به همین سبب تهیهکنندگان سینما ترجیح دادند که تا سال 3591 در مورد هولوکاست سکوت اختیار کنند.
داستان فیلم به دورانی مربوط است که هنوز دولتی به نام اسراییل به وجود نیامده و فیلم درگیری بین نیروهای انگلیسی و یهودیان را نشان میدهد؛یهودیان از این درگیری به عنوان <<نبرد استقلال>>یاد میکنند،ولی نکتهی مهم اینجاست که از ساکنین اصلی فلسطین یعنی مسلمانان سخنی به میان نمیآید.
هالیوود؛خادم دستگاه صهیونیسم دامنهی تبلیغات صهیونیسم در مورد یهودستیزی و پرداختن به رنج و درد ملت یهود و اینکه آنها باید سرزمین و کشوری داشته باشند کار را به آنجا کشاند که فردی مانند <<مارلون براندو>>-که سالها بعد جایزهی اسکار را به خاطر ظلمها و جنایتهایی که جامعهی آمریکا به سرخپوستان روا داشت نپذیرفت و در سالهای دههی 09 در یک برنامهی تلویزیونی به نفوذ یهودیان در هالیوود حمله کرد-در آن سالها ایفاگر نقش اول نمایشنامهیی در تئاتر برادوی نیویورک باشد که موضوع این نمایشنامه به تشکیل کشورهای جدید در فلسطین مربوط میشد.
نتیجهی این سفر کتابی شد که دورشاری پس از مطالعهی آن با ساخت فیلم موافقت کرد،اما مشکلی در این بین وجود داشت و آنهم نقش پررنگ انگلیسیها در فیلم بود که بسیار منفی جلوه داده شده بود از طرف دیگر اگر اعراب مسلمان را به عنوان دشمن اصلی اسراییل نشان میدادند،این خطر وجود داشت که فیلمهای متروگلدن مایر از سوی آنها تحریم شود؛بنابراین پروژه متوقف و فیلمنامه به با بایگانی سپرده شد."