خلاصه ماشینی:
"مقالهی اصلی این مجموعه را مردمشناسی نوشته است که فرهنگ را به کمک الگوهای شناختی ذهن مورد بازاندیشی قرار میدهند»(صفحهی 6)آن هم به قصد ارائهی چارچوبی که میتواند تولید رسانهای و دریافت رسانهای را به هم مرتبط سازد.
نیاز به در نظر گرفتن تولید و دریافت به منظور درک تفاوتهای بین انواع متون رسانهای و ژانرهای آنها مدتهاست که مورد توجه مطالعات رسانهای قرار گرفته است.
گودرز میرانی (به تصویر صفحه مراجعه شود) -Introduction to Political Economy: Marx,Veblen,Galbraith,Keynes and the Political Economy View -Charles Sackrey,Geoffrey Schneider and Janetknoedler -Dollar Sense -2002 در چارچوب اکثر برنامههای درسی علم اقتصاد در دانشگاهها آن قدرها هم به مطالعه تاریخ اندیشه اقتصادی یا مبانی فلسفی مکاتب اقتصادی گوناگون نیازی نیست.
این کتاب آثار مارکس، وبلن، کینز و گالبرایت را به خوبی پوشش میدهد، چهار اقتصاددانان با نفوذی که گرچه در علم اقتصاد مدرن به غایت تأثیرگذار بودهاند اما در دروس دانشگاهی آن قدر که باید و شاید به آنان پرداخته نمیشود."