خلاصه ماشینی:
"دانشآموزان را تشویق کنید خودشان راههایی را جستوجو نمایند،به روشهای خلاقانه چهرههای معروف را نقاشی کنند،از طراحی برای بازگو کردن رویدادهای تاریخی استفاده *نمونهسازی از یادبودهای قدیمی،قلعهها،کلیسا،نمایشها و ماسکهای ابداعی،قلابدوزیها،حکاکیها و لباسهای منقوش،تصورات دانشآموزان را به ویژه وقتی بر خودپنداری و اصول هنری تأکید میشود بر میانگیزاند دانیلا یوراشی کوا/چک41/ سال (به تصویر صفحه مراجعه شود) نسرین دنیا دیده/ایران51/ سال (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) اسلوبودان پوپویچ/یوگسلاوی/سن 7 سال آصف احمد فؤاد/بنگلادش8/ سال (به تصویر صفحه مراجعه شود) نمایند،با لباس عروسکی نشان دهند که سناریوهای مختلف چگونه یک رویداد را نشان میدهد و احساسات متقابلشان را نسبت به آن رویداد،نشان دهند.
همچنین آموزگاران میتوانند برای نشان دادن درک و آگاهی دانشآموزان با پرسش و تعابیر مختلف از آثار هنری این کار را انجام دهند.
*تفاوتهای فردی از طریق کشیدن تصویر از قیافهی خود برای نشان دادن علائق، ارزشها،دوست داشتنها و دوست نداشتنهای فردی نمایان میشود نسرین غلامعلی زاه/ایران،بم (به تصویر صفحه مراجعه شود) رومینا دستمالچی/ایران21/ سال(به تصویر صفحه مراجعه شود) *بحث کردن از فرصتهای شغلی در کلاسهای هنر،یک راه طبیعی برای کمک به فکر کردن دانشآموزان دربارهی کارها و شغلهایی است که به نوعی با هنر در ارتباط است سانا ساوی/استونی01/ سال (به تصویر صفحه مراجعه شود) چه چیزی احساسات نمایش داده شده را موجب شده است،و چه استراتژیهای روانشناسانهای برای پرداختن به چنین عواطفی مورد استفاده قرار گرفته است؟ تمرین روانشناختی از طوفان مغزی (سیالسازی ذهنی)برای حل یک مشکل را نیز میتوان با تدریس هنر مورد استفاده قرار داد."