خلاصه ماشینی:
"برنامهریزی روابط عمومی این چک لیست برای کمک به کسانی طراحی شده است که در زمینه روابط عمومی سابقه اندکی دارند یا اصلا سابقهای ندارند تا بتوانند شروع به مدیریت اثربخش این حوزه در سازمان خود نمایند.
بازاریابی برای مشتریان واقعی (به تصویر صفحه مراجعه شود)تلاشهای انجام شده در دهه اخیر برای بهبود عملکرد بازاریابی از طریق فنآوری،چندان امیدبخش نبوده است.
(به تصویر صفحه مراجعه شود)اینترنت نمایانگر یک ابزار جدید بازاریابی است تا بتوانند نقش محوری خود را در ارتقای ارزش سازمان پیرامون داراییهای محوریش همچون مشتریان،جایگاه ارزشی،شراکتها و برندها را بازیابد.
(1)- Malcolm McDonald بازاریابی:اهمیت اول بودن (به تصویر صفحه مراجعه شود)اکثر مدیران اعتقاد دارند که موضوع اساسی در بازاریابی،متقاعد کردن مشتریان نسبت به این موضوع است که شما محصولات یا خدمات بهتری دارید.
سازمان نیز نفع خواهد برد،زیرا قادر خواهد بود اقدام به ایجاد«تیمهای مجازی»نماید که سریعا به درخواستها و تقاضاها پاسخ میدهند و در عین حال در موقعیت بهتری برای تبادل بهترین روشها به شکلی آسانتر در میان واحدهای کسب و کار قرار خواهند گرفت."