خلاصه ماشینی:
"آیا رهبران بهطورکامل استراتژیهای مدیریت راکه مدیریت دانش را ارتقا میدهند،میپذیرند؟آیا این امریعادی برای سازمانها برای ترویج«فرهنگ یادگیری»است؟چه کسب و کار و بازده مالی را سازمانها بهعنوان نتیجهمدیریت دانش تجربه میکنند؟سازمانها با چه موانعیمواجه میشوند وقتی که برای پیادهسازی شیوههای مدیریتدانش تلاش میکنند؟ برای تحقیقات و یادگیری بیشتر ما تویوتا و جنرالموتورزرا بهعنوان مطالعه موردی مقایسه میکنیم-مقایسه تند وتلخی است زیرا دراکر جنرالموتورز را برای عدم توانایییادگیری از مشتریان و تمرکز در بازارهای پایدارش موردانتقاد قرار داد.
از پاسخدهندگان خواسته شد در مورد میزانی کهتلاشهای آنها به رسیدن نتایج کسب و کار کمک کردهاست با پاسخ به این سوال نظر دهند؛آیا بازدهای برایسرمایهگذاری در فعالیتهای مدیریت دانش وجود داشت؟اگر چنین است،تا چه حد عملکرد شما در بازار تحت تاثیر(به تصویر صفحه مراجعه شود)قرار گرفته است؟ بدیهی است که برخی نتایج برای سازمانهایی کهشیوههای مدیریت دانش را اجرا میکنند بیشتر از دیگرسازمانها رخ میدهد،اما اثر کلی در شکل 3 نشان داده شدهکه سود نسبتا در اکثر سازمانهای پاسخدهنده محدود شدهاست.
از پاسخدهندگان خواسته شد در مورد میزانی کهتلاشهای آنها به رسیدن نتایج کسب و کار کمک کردهاست با پاسخ به این سوال نظر دهند؛آیا بازدهای برایسرمایهگذاری در فعالیتهای مدیریت دانش وجود داشت؟اگر چنین است،تا چه حد عملکرد شما در بازار تحت تاثیر(به تصویر صفحه مراجعه شود)قرار گرفته است؟ بدیهی است که برخی نتایج برای سازمانهایی کهشیوههای مدیریت دانش را اجرا میکنند بیشتر از دیگرسازمانها رخ میدهد،اما اثر کلی در شکل 3 نشان داده شدهکه سود نسبتا در اکثر سازمانهای پاسخدهنده محدود شدهاست.
اتومبیلهای جنرالموتورز با هدف قرار دادن خریدارانخودرو و بخشهای بازار یکسان مدتها با یکدیگر در رقابتبودهاند:برای این رقابت باید اندازه سهم بازار بزرگتر شدهتا وسیله نقلیه خاصی بتواند سودآور شده و جریان نقدی(به تصویر صفحه مراجعه شود)&%08307SOTG083G% مثبت ایجاد کند."