Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتابهای جدید

ISC (4 صفحه - از 155 تا 158)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، صادراتی ایران، کالاهای عمده صادراتی ایران، محصولات عمده صادراتی ایران، فهرست محصولات عمده صادراتی، مزیت‌های نسبی کشورهای تجارت، موانع غیرتعرفه‌ای در سازمان، کتابهای جدید، مزیت نسبی آشکار، اقتصادی

خلاصه ماشینی:

"نیازبه حضور در صحنه‌های تجارت بین المللی و منفعت بردن از فرصتهای ایجاد شده، و از طرف دیگر بالا بردن توان علمی و عملی برای مقابله با چالش‌های نوینی که نظام رقابتی و پیچیده اقتصاد مترجمین:دکتر احمد یزدان پناه-ابراهیم علی رازینی جهانی امروز، مقابل کشورهای در حال توصعه قرار داده است، ارتقای شناخت ما را نسبت به پیچیدگیهای مسابقه جهانی تجارت می‌طلبد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) فرصتها و چالشها در نظام جدید چندجانبه تجاری و جایگاه ایران از جمله عوامل موثر در رشد کیفی و کمی‌صادرات کشور، با توجه به بازنگری و کنترل همیشگی فرآیند صادرات، یافتن جایگاه خود در مقایسه با دیگر رقبا می‌باشد. با در اختیار داشتن مزیت نسبی آشکار شده کشور در مورد محصولات مختلف، می‌توانیم پی به جایگاه خوددر عرصه رقابت صادراتی ببریم و بکوشیم نقاط قوت را افزونتر نقاط ضعف را بر طرف نماییم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.