زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بهینه سازی سبدهای ارزی با استفاده از روش معیار جهانی
نویسنده : امیری، مقصود ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ اختیاری، مصطفی ؛ رضوی، سید حسین ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: تابع مطلوبیت سبد مالی تخصیص یافته معیار جهانی وزن دار مجموع وزن دار بهینه سازی چند هدفه سبد ارزی
-
همگرایی اقتصادی در منطقه آسیای جنوب غربی
نویسنده : شکیبایی، علیرضا ؛ بطا، فاطمه کبری ؛
(26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها: مدل جاذبه همگرایی اقتصادی منطقه آسیای جنوب غربی
-
مبحثی از مباحث حقوق اقتصادی: استانداردسازی محصولات و چالش های حقوق مالکیت فکری
نویسنده : صادقی، محسن ؛
(44 صفحه - از 49 تا 92 )
کلیدواژه ها: حقوق مالکیت فکری حقوق ایران استانداردسازی محصول مرحله وضع استاندارد مرحله انتشار استاندارد و مرحله اجرای استاندارد
-
ارائه یک مدل دانش مبنا برای قیمت گذاری مناقصه ای به منظور بهینه سازی قیمت پیشنهادی در مناقصات
نویسنده : بندریان، رضا ؛
(38 صفحه - از 93 تا 130 )
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک عدم اطمینان مناقصه قیمت گذاری قیمت گذاری مناقصه ای استراتژی برد مدیریت تهیه پیشنهاد قیمت گذاری پیشنهاد احتمال برنده شدن بررسی فنی - مالی پیشنهاد مناقصه گران قیمت نرمالایز شده بر اساس کیفیت سود مورد انتظار قیمت سقف و کف
-
اثر کنترل فساد مالی بر رشد اقتصادی
نویسنده : صباحی، احمد ؛ ملک الساداتی، سعید ؛
(28 صفحه - از 131 تا 158 )
کلیدواژه ها: رشد اقتصادی فساد مالی داده های تابلویی
-
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی
نویسنده : رجب زاده قطری، علی ؛ بهرام میرزایی، آرش ؛ احمدی، پرویز ؛
(46 صفحه - از 159 تا 204 )
کلیدواژه ها: سیستم خبره شبکه عصبی فازی سیستم هوشمند هیبریدی رتبه بندی اعتباری
-
بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه پوشاک با استفاده از مدل معادلات ساختاری
نویسنده : صمدی، منصور ؛ نورانی، محمد ؛ فارسی زاده، حسین ؛
(20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده تاکتیک های بازاریابی ارتباطی رضایت ارتباطی رفتار خرید لیزرل
-
بررسی ویژگی های برند اینترنتی و وب سایت ها و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت)
نویسنده : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
(32 صفحه - از 225 تا 256 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری اعتماد مشتری خرید الکترونیکی تصویر برند ویژگی وب سایت