خلاصه ماشینی:
"S. A نوبت چاپ:چاپ اول تاریخ انتشار:1991 تعداد صفحات:250 صفحه قیمت کتاب 95/10 دلار امریکا در این کتاب مری والتن موارد عملی استفاده از روش مدیریت دمینگ را در شرکتها و سازمانهای گوناگون از کوچک گرفته تا بزرگ و در صنایع خدماتی تا تولیدی و مؤسسات دولتی توضیح میدهد.
این کتاب شامل 9 فصل میباشد و در فصل اول نویسنده اطلاعاتی در مورد دکتر دمینگ،نابغهای که صنعت ژاپن را احیاء نمود در اختیار خواننده قرار میدهد.
در فصل هشتم کتاب نظریه دمینگ و دلایل اعتقاد او مبنی بر عدم استفاده از ارزیابی عملکرد کارکنان توضیح داده میشود و در فصل آخر درسهایی که از موارد عملی گرفته شده است و مراحلی را که شرکتها و سازمانها حتما به منظور تغییر کیفیت کالاها و خدمات باید طی نمایند تشریح میگردد.
این کتاب اطلاعات سودمندی را در اختیار مدیران شرکت و سازمانها صرف نظر از اندازه سازمان و نوع صنعت قرار میدهد و خواننده آگاهی کاملی از روش مدیریت دمینگ که در حال حاضر در دنیا طرفداران زیادی دارد پیدا مینماید."