موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 21 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 17 |
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
الف 3 |
ب 2 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL contextLearning StyleTeaching MethodologySurvey Study
-
12.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Talabari، Fattaneh Abbasi ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 222 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:formFocus on formsfocusedinstructionFocus on meaningFocus of form
-
13.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Ashrafi، Somayeh ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاییز و زمستان 1388 - شماره 212 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 39 تا 76 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic DisciplinesTextual Metadiscourse Resources
-
14.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Ashrafi، Somayeh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter2009 - Number 212 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 39 تا 75 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic DisciplinesTextual Metadiscourse Resources
-
15.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Emami، Safoora ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (37 صفحه - از 62 تا 98 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic writingboosters: HedgesDoubt and CertaintyApplied Linguistics
-
16.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاییز و زمستان 1385 - شماره 200 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 91 تا 132 )
-
17.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»بهار 1385 - شماره 198 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 99 تا 148 )
-
18.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»تابستان 1384 - شماره 195 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 99 تا 140 )
کلیدواژه ها:FeedbackuptakerecastserrorsExtractEFLEllisLongLanguage Learning
-
19.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛ Gholamy، Javad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2005, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:form focused instructionreactive & preemptive LREsinteractional feedback
-
20.
نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاييز 1376 - شماره 164 ISC (30 صفحه - از 214 تا 243 )