مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت رسانه 7 |
نشریه رسانه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
-
1.
هویت سازی در جامعه شبکه ای
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » اسفند 1396 - شماره 39 (4 صفحه - از 5 تا 8 )
-
2.
کاربرد پژوهش در مدیریت رسانه
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » مرداد 1394 - شماره 13 (12 صفحه - از 259 تا 270 )
کلیدواژه ها: پژوهش در مدیریت رسانه تحقیقات رده بندی تحقیقات بدون رده بندی مخاطب شناسی در رادیو و تلویزیون
-
3.
رسانه های جدید و جامعه اطلاعاتی ارزیابی فعلی و چشم انداز آینده
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » مرداد 1394 - شماره 14 (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها: اینترنت جامعه اطلاعاتی رسانه های جدید رسانه های اجتماعی تولیدات رسانه ها مدل جامعه اطلاعاتی کانال اطلاعات ظهور رسانه های جدید تکامل رسانه ها حوزه اطلاعات
-
4.
مدل کاربردی ارتباطات اقناعی
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » تیر 1394 - شماره 12 (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها: ارتباطات اقناعی گونه شناسی ارتباطات فرایند اقناع مدل ارتباطات اقناعی
-
5.
مدیریت استراتژیک اقتصاد تلویزیونی
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » خرداد 1394 - شماره 11 (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک واژه های کلیدی اقتصاد تلویزیونی کاربست تکنیک SWOT در اقتصاد تلویزیون
-
6.
تکنولوژی های نوین پخش تلویزیونی
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » فروردین 1394 - شماره 9 (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها: تلویزیون دیجیتال DTV تلویزیون دیجیتال HDTV تلویزیون دیجیتال IPTV تلویزیون اینترنتی OTT تلویزیون موبایل DVBH
-
7.
رسانه تلویزیون؛ پیشرفت ها و چالش ها
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : مدیریت رسانه » مرداد و شهریور 1393 - شماره 6 و 7 (12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها: شبکه های تلویزیونی برون مرزی ملی و استانی صدا و سیما مسائل مدیریتی رسانه تلویزیون محیط بیرونی رسانه محیط صنعت رسانه و محیط درونی رسانه
-
8.
مهندسی خبر در تلویزیون
نویسنده : عباسی، حجت اله ؛
مجله : رسانه » پاییز 1376 - شماره 31 ISC (8 صفحه - از 34 تا 41 )