موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم تربیتی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
-
1.
نویسنده : حسنوند، باقر ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:سلامت روان کودک»بهار 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 150 تا 162 )
کلیدواژه ها:پرخاشگریدانش آموزانمهارت های اجتماعیآسیب شنواییمدیریت شرم
-
2.
نویسنده : بیرامی، منصور ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ هاشمی، تورج ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1394 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:قلدریمدیریت شرمPEGSهیجان های اخلاقیآموزشمدرسه
-
3.
نویسنده : بیرامی، منصور ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:روان شناسی مدرسه»پاییز 1392 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 38 تا 56 )
کلیدواژه ها:دانش آموزشیوه های فرزندپروریقلدری در مدرسهمحیط خانوادگی
-
4.
نویسنده : علائی، پروانه ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ عبداللهی عدلی انصار، وحید ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلینگرش تفکرانتقادیشیوه های شناختی در یادگیری
-
5.
نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی، تورج ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:نوجواندانشآموزدخترقلدری در مدرسهکیفیت ارتباط معلمقلدری سنتیقلدری سایبری
-
6.
نویسنده : سلطان قرائی، خلیل ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:نوآوری های مدیریت آموزشی»تابستان 1390 - شماره 23 (22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:پنج عامل بزرگ شخصیتسبک های یادگیرینگرش تفکر انتقادیشیوه های شناختی یادگیریدانشجویانباوجدان بودنسبکمفهومسازی انتزاعی
-
7.
نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی، تورج ؛ عبداللهی، وحیده ؛ انصار، عدلی ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1390، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 65 تا 86 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیراهبردهای یادگیریخودکارآمدیاهداف پیشرفتدانشآموزانپیشرفت
-
8.
نویسنده : عبداللهی عدلیانصار، وحیده ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ علائی، پروانه ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1389 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:رهبرنگرش تفکر انتقادیآمادگی برای یادگیری خودعملکرد تحصیلآمادگیدانشجویان