موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 114 |
علوم تربیتی 28 |
علوم اجتماعی 17 |
حوزه سلامت 8 |
جغرافیا 2 |
مدیریت 2 |
ادبیات و زبانها 2 |
فلسفه و کلام 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 174 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 141 |
علمی-ترویجی 7 |
-
1.
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک های هیجانی (ESQ)
نویسنده : صمدزاده، نسیم ؛ علیلو، مجید محمود ؛ بیرامی، منصور ؛ نویسنده مسئول : هاشمی نصرتاباد، تورج ؛
مجله : علوم روانشناختی » بهار (فروردین) 1401 - شماره 109 ISC (10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها: درستی آزمایی سبک های هیجان پرسشنامه (ESQ)
-
2.
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی
نویسنده : هاشمی، تورج ؛ بیرامی، منصور ؛ اسماعیل پور، خلیل ؛ نعمتی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : خوش اقبال، مرجان ؛
مجله : راهبردهای شناختی در یادگیری » پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: حافظه فعال اختلال خواندن توانبخشی شناختی
-
3.
مقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند
نویسنده مسئول : بیرامی، منصور ؛ نویسنده : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛
مجله : توانمند سازی کودکان استثنایی » پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (11 صفحه - از 95 تا 105 )
کلیدواژه ها: زمان واکنش بیشفعالی نقص توجه ضربآهنگ شناختی کند نقص توجه/بیشفعالی
-
4.
پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی
نویسنده مسئول : رحیمی راد، حسین ؛ نویسنده : رضایی، اکبر ؛ بیرامی، منصور ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » پاییز 1400 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 204 تا 220 )
کلیدواژه ها: بهزیستی بهزیستی روانشناختی خودارزشمندی
-
5.
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی
نویسنده : چناری، سمیرا ؛ بیرامی، منصور ؛ قره داغی، علی ؛ نویسنده مسئول : واحدی، شهرام ؛
مجله : روان شناسی کاربردی » تابستان 1401- شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 158 تا 181 )
کلیدواژه ها: تجربه زیسته سازگاری با دانشگاه دانشجویان ناسازگار
-
6.
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازیشده و عادی با درنظرگرفتن نقش جنسیت
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت اباد، دکتر تورج ؛
مجله : کودکان استثنایی » تابستان 1400 - شماره 80 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها: جنسیت اختلال رفتاری برونیسازی شده کارکردهای اجرایی
-
7.
بازداریپاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالهای رفتاری بروننمود
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت اباد، تورج ؛
مجله : تعلیم و تربیت استثنایی » خرداد و تیر 1400 - شماره 162 رتبه علمی-ترویجی/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها: بازداری پاسخ توجه پایدار اختلال های رفتاری برون نمود ابعاد همدلی
-
8.
بررسی اثربخشی درمان مواجهه با نگرانی مبتنی بر واقعیت مجازی در کاهش نشانه های اختلال اضطراب فراگیر
نویسنده مسئول : کشاورز، ندا ؛ نویسنده : هاشمی نصرت آبادی، دکتر تورج ؛ بیرامی، دکتر منصور ؛ محمودعلیلو، دکتر مجید ؛ بخشی پور رودسری، عباس ؛
مجله : رویش روان شناسی » فروردین 1400 - شماره 58 رتبه علمی-ترویجی/ISC (12 صفحه - از 121 تا 132 )
کلیدواژه ها: اختلال اضطراب فراگیر مواجهه با نگرانی درمان مواجهه با واقعیت مجازی
-
9.
مقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
مجله : توانمند سازی کودکان استثنایی » بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 111 تا 122 )
کلیدواژه ها: جنسیت همدلی شناختی همدلی عاطفی اختلالات برونیسازی شده
-
10.
پیشبینی همدلی بر اساس مولفه های کارکردهای اجرایی در کودکان دارای نشانههای اختلال کمبود توجه/ بیش فعالی
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجله : رویش روان شناسی » فروردین 1400 - شماره 58 رتبه علمی-ترویجی/ISC (10 صفحه - از 53 تا 62 )
کلیدواژه ها: همدلی کارکردهای اجرایی کمبود توجه/ بیش فعالی