-
1.
نویسنده : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز
نویسنده : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز