Sanayei، Ali/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 4 |
نشریه Industrial Strategic Management 1 |
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
-
1.
نویسنده : Maghsoodi Ganjeh، Farshid ؛ Alam Tabriz، Akbar ؛ نویسنده مسئول : Sanayei، Ali ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Spring 2021, Volume 6 - Number 2 رتبه: C (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:entrepreneurial orientationMarket knowledgemarketing performanceNetworking Capability
-
2.
نویسنده : Asgarnezhad Nouri، Bagher ؛ Sanayei، Ali ؛ Fathi، Saeed ؛ Kazemi، Ali ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»January 2015, Volume 8 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:MarketingFinancial performanceMarketing tactical capabilitiesMeta-analysis approachPerformanceMeta
-
3.
نویسنده : Siyavooshi، Maliheh ؛ Sanayei، Ali ؛ Fathi، Saeed ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»Spring 2013, Volume 3 - Number -8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:SMS AdvertisingPermission-based advertisingConsumer privacy concernData-based advertising
-
4.
نویسنده : Mohammad Shafiee، Majid ؛ Sanayei، Ali ؛ Shahin، Arash ؛ Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»Spring 2013, Volume 3 - Number -8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:Aviation IndustryInformation and Communication TechnologiesE-BrandAirline CompaniesReligious Tourism's Industry
-
5.
نویسنده : Mehrad، Jafar ؛ Sanayei، Ali ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (1 صفحه - از -1 تا -1 )
-
6.
نویسنده : Sanayei، Ali ؛ Mohammad shafiee، Majid ؛ Shams، Hossein ؛ Golchin، Hamid ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:Marketing mixE|TourismInformation Communication TechnologyTourism Enterprise