کلیدواژه Market knowledge / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : مهری، بهار ؛ نویسنده : محمودیان، زینب ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1402، دوره اول - شماره 1 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنایع فرهنگیتوسعه نوآوریدانش بازارخیریهنوآوریخیرارتباطاتمؤسـسـات خیریهرقابتبازارتوسـعه
-
2.
نویسنده : Aghazade، Hashem ؛ نویسنده مسئول : Yousefi Akhijahani، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 875 تا 898 )
کلیدواژه ها:internationalizationSocial networkMarket knowledgeopportunity recognition
-
3.
نویسنده : مقصودی گنجه، فرشید ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 64 تا 83 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانهدانش بازارعملکرد بازاریابیقابلیت شبکهسازیبازارفروشصنعت خردهفروشی
-
4.
نویسنده : Maghsoodi Ganjeh، Farshid ؛ Alam Tabriz، Akbar ؛ نویسنده مسئول : Sanayei، Ali ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Spring 2021, Volume 6 - Number 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:entrepreneurial orientationMarket knowledgemarketing performanceNetworking Capability
-
5.
نویسنده مسئول : Rahimi، Amir ؛ نویسنده : Alidoust Ghahfarokhi، Ebrahim ؛ Norouzi Seyed Hosseini، Rasool ؛
مجله:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Summer and Autumn 2020, Volume 2 - Number 4 (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:EntrepreneurshipsportcommercializationMarket knowledgeStartup
-
6.
نویسنده مسئول : یوسفی، محمد ؛ نویسنده : قاضیزاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 869 تا 894 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعینظریه شبکهدانش بازارشبکه تجاریعملکرد بینالمللیشبکهبازارهـاپژوهشعملکـرد
-
7.
نویسنده : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 صفحه - از 136 تا 150 )
کلیدواژه ها:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM