مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 2 |
نشریه پژوهش های ارتباطی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 302 تا 313 )
کلیدواژه ها:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
2.
نویسنده : شکرچی زاده، زهرا ؛ کوهی، نفیسه ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 308 تا 319 )
کلیدواژه ها:شکایتارزش برندشایعاتتنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیک
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1391 - شماره 72 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:مدلکودکجذابیتتبلیغات تلویزیونیجاذبه های محصول
-
4.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ زینلی، زهرا ؛ شکرچی زاده، زهرا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوآوریمزیت رقابتیکاراییکیفیتهوشمندی رقابتیپاسخگویی به مشتریاطلاعاترقابتیایجاد مزیت رقابتیکسب مزیت رقابتیتجزیه و تحلیلسازمان