موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 57 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 11 |
علوم سیاسی 8 |
مدیریت 5 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 2 |
حقوق 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 18 |
ب 13 |
علمی-ترویجی 5 |
الف 2 |
بین المللی 1 |
ج 1 |
-
1.
ارائه مدل بهینه برای جلب اعتماد عمومی به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور
نویسنده : مظفری، افسانه ؛ کیا، علی اصغر ؛ هاشمی، شهناز ؛ نویسنده مسئول : داودی، عنایت ؛
مجله : مدیریت دولتی(دانشگاه تهران) » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 628 تا 644 )
کلیدواژه ها: اعتماد عمومی سازمان بازرسی کل کشور سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات
-
2.
عوامل مرتبط با مرجعیت خبری رسانه های داخلی و خارجی از دیدگاه مخاطبان
نویسنده مسئول : نقیب السادات، سید رضا ؛ نویسنده : کیا، علی اصغر ؛ کاتبی، محمد ؛
مجله : رهپویه ارتباطات و فرهنگ » زمستان 1400 - شماره 2 (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها: رسانه های خارجی رسانه های داخلی مرجعیت خبری عوامل ایجاد کننده مرجعیت دیدگاههای مخاطبان
-
3.
ارزیابی تاثیر کارکردهای اطلاع رسانی،آموزشی و همبستگی فضای مجازی بر ترویج فرهنگ محیط زیستی مطالعه موردی: سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست
نویسنده مسئول : نیک پور، طاهره ؛ نویسنده : کیا، علی اصغر ؛ رسولی، محمدرضا ؛
مجله : مطالعات محیط زیست، منابع طبیعی و توسعه پایدار » زمستان 1400 - شماره 21 (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها: فضای مجازی کارکرد اطلاع رسانی فضای مجازی کارکرد آموزشی فضای مجازی کارکرد همبستگی فضای مجازی و ترویج فرهنگ محیط زیستی
-
4.
آیندهپژوهی سواد رسانهای در ایران با روش برنامهریزی سناریویی
نویسنده : نقیب السادات، سیدرضا ؛ کیا، علی اصغر ؛ افخمی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وصالی، لیلا ؛
مجله : آینده پژوهی ایران » پاییز و زمستان 1400- شماره11 رتبه ب (وزارت علوم (23 صفحه - از 30 تا 52 )
کلیدواژه ها: عدم قطعیت آینده پژوهی سواد رسانهای آینده نگاری برنامهریزی سناریویی
-
5.
چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر
نویسنده مسئول : قاسمی، محمد پویا ؛ نویسنده : صادقی، حسین ؛ نادری، مهناز ؛ کیا، علی اصغر ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » زمستان 1400- شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام تولید کاربرساز روابط تولید محتوا نزیسته اینفلوئنسر
-
6.
بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی
نویسنده : کیا، علی اصغر ؛ بنی طبا، سید علیرضا ؛
مجله : علوم خبری » تابستان 1400 - شماره 38 (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها: افکار عمومی تلویزیون کرونا تاکتیک روانی هراس مخاطب
-
7.
مردمنگاری شبکهای سبک زندگی اینستاگرامرهای ایرانی
نویسنده : نیک بخش، مرسده ؛ کیا، علی اصغر ؛
مجله : مطالعات ماهواره و رسانه های جدید » بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (30 صفحه - از 5 تا 34 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام مردم نگاری شبک های سبک زندگی روزمره ایده آل سازی اینستاگرامر
-
8.
اﻷدب اﻟﻤﻘﺎوم واﻷدب اﻷﺳﻄﻮري (ﺑﻤﺤﻮرﻳﺔ اﻟﺮاﺋﺪ اﻟﻔﺮﻳﻖ اﻟﺸﻬﻴﺪ ﻗﺎﺳﻢ ﺳﻠﻴﻤﺎﻧﻲ)
نویسنده : کیا، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : الهمه، ﻋﻔﺎف ؛
همایش : ادبیات مقاومت » دوره 2؛ 1399/10/17 - 1399/10/18 (40 صفحه - از 129 تا 168 )
کلیدواژه ها: الأدب المقاوم الأسطورة حاج قاسم سلیماني المقاومة الإحتلال الحرب الناعمة
-
9.
شناسایی عوامل موثر بر درگیرسازی و مشارکت کاربر در شبکۀ اجتماعی-علمی ریسرچ گیت
نویسنده : لبافی، سمیه ؛ کیا، علی اصغر ؛ ملکی، مصطفی ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » پاییز 1399 - شماره 101 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها: ریسرچگیت شبکههای اجتماعی-علمی کاربر شبکههای اجتماعی عمومی درگیرسازی