خانیکی، هادی/ 212 مقاله
| زبان (تعداد مقاله) |
|---|
| فارسی 212 |
| رتبه (تعداد مقاله) |
|---|
| علمی-پژوهشی 47 |
| ب 40 |
| الف 19 |
| علمی-ترویجی 6 |
| د 2 |
| ج 2 |
| ملی 2 |
| بین المللی 1 |
-
1.
شناسایی ساختارهای اطلاعاتی در رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر رفتار اشتراکگذاری کاربران ایرانی
مقالهنویسنده مسئول : سعادت سیرت، ناهید ؛ نویسنده : خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات فضای مجازی و رسانههای اجتماعی»تابستان 1404 - شماره 6 (29 صفحه - از 11 تا 39 )
کلیدواژه ها:کاربرانرسانههای اجتماعیاشتراکگذاری اطلاعاتاطلاعات واقعیاخبارجعلی
-
2.
چارچوب بندی اینفوگرافیکهای سازمان جهانی بهداشت، وزارت بهداشت و خبرگزاری ایرنا از پاندمی کووید-19
مقالهنویسنده : رضوانی، سعیده ؛ زردار، زرین ؛ نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛
مجله:رفاه اجتماعی»تابستان 1404 - شماره 97 رتبه: ب/ISC (35 صفحه - از 9 تا 43 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونارتباطات سلامتاینفوگرافیککووید-19چارچوببندی
-
3.
بازنمایی تحولات آسیبهای اجتماعی و جرایم زنان در صفحۀ حوادث روزنامۀ خراسان از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۹۹
مقالهنویسنده : مقیسه، معصومه ؛ خانیکی، هادی ؛ اکبری، حسین ؛ آزادواری، الناز ؛ نویسنده مسئول : فولادیان، مجید ؛
مجله:رسانه»بهار 1404 - شماره 138 رتبه: الف/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:بازنماییزنان مجرمتحلیل محتوای کمیزنان قربانیزنان آسیبدیدهروزنامۀ خراسانزنانجرایمآسیبهایروزنامههااخبارقربانیبازنمایی زنانرسانهها
-
4.
نقش بازاریابی اجتماعی در ارتباطات توسعهای: تحلیل کمپین "موتورسوار خوب" در اینستاگرام و توییتر
مقالهنویسنده : عالمی، امیرحسین ؛ خانیکی، هادی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1403 - شماره 53 رتبه: ب/ISC (37 صفحه - از 10 تا 46 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی اجتماعینتنوگرافیارتباطات توسعهای
-
5.
نویسنده : محمد، بیلال ؛ خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : کیا، علی اصغر ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1403- شماره 40 رتبه: ب/ISC (25 صفحه - از 6 تا 30 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیشبکههای اجتماعیاعتماد به رسانهاقلیم کردستان عراقاعتیاد به رسانه
-
6.
نویسنده : فاضلی مقدم، مرتضی ؛ خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : مظفری، افسانه ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1403- شماره 39 رتبه: ب/ISC (23 صفحه - از 46 تا 68 )
کلیدواژه ها:افکار عمومیرسانههای اجتماعیسنتزپژوهیکلیدواژهها: مولفههای اقناع
-
7.
نویسنده : خانیکی، هادی ؛ نویسنده مسئول : ترکی هرچگانی، ابراهیم ؛
مجله:رسانه»بهار 1403 - شماره 134 رتبه: الف/ISC (20 صفحه - از 9 تا 28 )
کلیدواژه ها:هویتارتباطات میانفرهنگیگفتوگوچندفرهنگگراییارتباطاتبوبرفرهنگیارتباطات بینفرهنگیبینفرهنگیفهم
-
8.
تحلیل دادههای حذف شده کاربران منتسب به ایران توییتر در بازه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا
مقالهنویسنده : رستگار، علی ؛ رحمانی زاده دهکردی، حمید رضا ؛ خانیکی، هادی ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1403 - شماره 74 رتبه: الف/ISC (34 صفحه - از 11 تا 44 )
کلیدواژه ها:انتخاباتتوییترتحلیل شبکه اجتماعیرسانه اجتماعیخبر جعلیکاربراناطلاعاتحذفتوئیتاخبار جعلیایرانتحلیلآمریکا
-
9.
نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛ نویسنده : احمدی، علی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1403- شماره 37 رتبه: ب/ISC (29 صفحه - از 56 تا 84 )
کلیدواژه ها:مدیریت بحرانرسانههای اجتماعیپاندمیکووید 19پیامرسان تلگرام
-
10.
اعتماد رسانهای شده به علم: بازاندیشی نقش ارتباطات علم به عنوان ارتباطات واسطهای در اعتماد به علم
مقالهنویسنده مسئول : بنیادی، فاطمه ؛ نویسنده : خانیکی، هادی ؛ زردار، زرین ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1403 - شماره 27 رتبه: ب/ISC (33 صفحه - از 3 تا 35 )
کلیدواژه ها:ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻋﻠﻤﯽاعتماد به علماعتماد رسانهای شده به علمارتباطات واسطهایاعتمادرسانهایعلماطلاعاتبـهاعتمـادارتباطبـا