موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 3 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 17 |
-
1.
نقـش مدیریت 3I بر کیفیـت یادگیـری آمـوزش مجـازی با تاکیـد بر نقـش تعدیل گـر تـابآوری معلمان در دوران COVID-19
نویسنده : قوپرانلو، سوسن ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » پاییز 1401، سال یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 29 تا 58 )
کلیدواژه ها: تاب آوری مدیریت 3I کیفیت یادگیری آموزش مجازی معلمان متوسطه دوم کووید 19
-
2.
شناسایی ابعاد و مولفه های مدارس یادگیرنده- یاددهنده؛ پژوهشی ترکیبی
نویسنده : شهسواری، تهمینه ؛ حافظیان، مریم ؛ نویسنده مسئول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجله : رهبری و مدیریت آموزشی » زمستان 1400 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 189 تا 215 )
کلیدواژه ها: آموزش و پرورش مدارس یاد گیرنده مدارس یاد دهنده
-
3.
نقش آموزشهای درونسازمانی در ارتقاء فرهنگ سازمان مبتنی بر الگوهای اسلامی(مدل علّی)
نویسنده : بابازاده، محمد ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛
مجله : مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان » پاییز 1400 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 88 تا 116 )
کلیدواژه ها: آموزش فرهنگ سازمانی الگوهای اسلامی کارکنان استانداری
-
4.
اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده و یاددهنده درآموزش و پرورش
نویسنده : شهسواری، تهمینه ؛ حافظیان، مریم ؛ نویسنده مسئول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » مهر و آبان 1400 - شماره 50 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها: مدل آموزش و پرورش مدارس یادگیرنده مدارس یاددهنده
-
5.
تأثیر ساختارسازمانی بوروکراتیک بر تغییرسازمانی با نقش میانجی فرسودگی شغلی (مورد مطالعه:کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان شمالی)
نویسنده : حقانی نعمتی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛
مجله : توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی » پاییز 1399 - شماره 57 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی تغییر سازمانی ساختار بوروکراتیک کارکنان سازمانی
-
6.
ارائه مدل علّی در تبیین روابط بین کنترل رفتار درک معلمان با خنثی کردن نیاز روانی ، خشم، قلدری رفتار دانش آموزان مقطع متوسطه
نویسنده : حافظیان، مریم ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -8؛ 1399/06/27 - 1399/06/27 (16 صفحه - از 976 تا 991 )
کلیدواژه ها: کنترل رفتار نیاز روانی قلدری خشم درک معلمان
-
7.
روابط ساختاری هوش اجتماعی و خودمتمایزسازی با واسطهگری دینداری معلمان
نویسنده : قدیمی یردوقدی، رضا ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، دکتر مریم ؛
مجله : مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی » تابستان 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها: هوش اجتماعی دینداری خودمتمایز سازی معلمان.
-
8.
شناسایی مولفههای کنترل پرخاشگری و خشونت و تاثیر آموزش این مهارتها بر اساس مولفههای شناسایی شده در بین جوانان
نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛ نویسنده : شیردل، ملیحه ؛ اصغری، دردانه ؛
مجله : مطالعات راهبردی ورزش و جوانان » بهار 1399 - شماره 47 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها: پرخاشگری خشم جوانان و استان خراسان شمالی
-
9.
بررسی روابط بین ادراکات محیطی کلاسی با اضطراب امتحان با نقش واسط اهداف پیشرفت:(یک مدل علّی)
نویسنده : امامی، محمد تقی ؛ نویسنده مسئول : حافظیان، مریم ؛
مجله : مدیریت بر آموزش سازمان ها » بهار و تابستان 1399، سال نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 279 تا 308 )
کلیدواژه ها: اضطراب امتحان اهداف پیشرفت دانشجویان. ادراکات محیطی کلاسی عملکرد اهداف
-
10.
بررسی رابطه هوش هیجانی، تاب آوری و مثبت اندیشی مادران با اضطراب جدایی کودکان پیش دبستانی
نویسنده : یگانه دارابی، رقیه ؛ حافظیان، مریم ؛
مجله : خانواده و پژوهش » تابستان 1397 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی اضطراب جدایی تاب آوری مثبت اندیشی