مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش در برنامه ریزی درسی 3 |
نشریه نوآوری های آموزشی 2 |
نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 1 |
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : عبداله یار، علی ؛ سجادی، سیدمهدی ؛ فرمهینی فراهانی، محسن ؛ نویسنده مسئول : سبحانی نژاد، مهدی ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1400 - شماره 68 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:معرفتشناسیتدریس خلاقالگوی یاددهی- یادگیریالگوی دلوز و گاتاری
-
2.
نویسنده : عبداله یار، علی ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛ سجادی، سید مهدی ؛ فرمهینی فراهانی، فرمهینی فراهانی ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1398 - شماره 69 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 61 تا 84 )
کلیدواژه ها:آموزشوپرورشژیل دلوزتدریس خلاقاصول ریزوماتیک
-
3.
نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ نجفی، حسن ؛ احمدابادی ارانی، نجمه ؛ عبداله یار، علی ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1398 - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:میشل فوکودلالتهای تربیتیدوره ابتدایی ایرانهنری ژیروبرنامه درسی چندفرهنگی
-
4.
نویسنده : احمدآبادی آرانی، نجمه ؛ فرج الهی، مهران ؛ عبداله یار، علی ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1396، دوره هفتم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 83 تا 109 )
کلیدواژه ها:"ژیل دلوز ""ریزوم ""خلاقیت ""نظام آموزشی "
-
5.
نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ احمدابادی ارانی، نجمه ؛ نجفی، حسن ؛ عبداله یار، علی ؛ محمدی، آزاد ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1396، شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 8 تا 21 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیبرنامه درسی پنهانمولفههاپدیدارشناسی ون منن
-
6.
نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ احمدآبادی آرانی، نجمه ؛ عبداله یار، علی ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1396 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:میشل فوکونظام آموزشی ایرانهنری ژیروبرنامه ی درسی چندفرهنگی
-
7.
نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ عبداله یار، علی ؛ احمدآبادی آرانی، نجمه ؛
مجله:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»زمستان 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:روشهای تربیتیشهید مطهریسارتراصول تعلیم و تربیتاهداف تعلیم و تربیت