تابستان 1396 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم)
-
بهینه سازی جداره های ساختمان مدرسه در جهت دستیابی به معماری پایدار مدارس نمونه موردی شهر شیراز
نویسنده : ناز کشتکاران، پری ؛ موحد، خسرو ؛ برزگر مروستی، زهرا ؛
(18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها: انرژی مدرسه بهینه سازی معماری پایدار عایق جداره ها
-
بررسی تاثیر ادراک معلمان از جوّ سازمانی نوآورانه بر استفاده ی مداوم از تدریس الکترونیکی با نقش میانجی متغیر خودکارآمدی رایانه
نویسنده : معینی کیا، مهدی ؛ زاهد بابلان، عادل ؛ سیدکلان، سیدمحمد ؛ کریمیان پور، غفار ؛
(18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها: معلمان خودکارآمدی رایانه جوّ سازمانی نوآورانه ی ادراکی استفاده ی مداوم از تدریس الکترونیکی
-
مدرسه فاضل و معلم شهروند آزمون یک الگو با میانجیگری نگرش های شغلی معلمان در دبیرستان های کلان شهر کرج
نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛ عابدی کوشکی، سارا ؛
(14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی تعهد سازمانی معلم رفتار شهروندی سازمانی فضیلت سازمانی
-
بهبود چندفرهنگی سازی برنامه های درسی نظام آموزشی ایران با نظر به آرای تربیتی فوکو و ژیرو
نویسنده : سبحانی نژاد، مهدی ؛ احمدآبادی آرانی، نجمه ؛ عبداله یار، علی ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها: میشل فوکو نظام آموزشی ایران هنری ژیرو برنامه ی درسی چندفرهنگی
-
الگوی تولید و نشر علمی مقالات ۵۰ شماره ی فصلنامه ی نوآوری های آموزشی تحلیل استنادی و هم نویسندگی شماره های (55-۵) در سال های ۱۳۹۴-1382
نویسنده : عینی، اکرم ؛
(24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: تحلیل استنادی رفتار استنادی کتاب سنجی تحلیل هم نویسندگی فصلنامه ی نوآوری های آموزشی
-
خوانایی سنجی کتاب فارسی پایه ی هفتم سال تحصیلی ۹5-۹۶ به سه شیوه ی فوگ، فرای و فلش
نویسنده : صدیقی فر، زهره ؛ سجادی، شهره سادات ؛ علوم مقدم، سید بهنام ؛
(22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها: خوانایی سنجی فارسی پایه ی هفتم فرمول خوانایی فوگ فرای و فلش
-
پدیدارشناسی؛ رویکردی نوین در فهم برنامه ی درسی
نویسنده : قدوسی، فائزه ؛ موسی پور، نعمت اله ؛ فقیهی، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها: برنامه ی درسی تجربه ی زیسته فلسفه ی پدیدارشناسی