موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
میان رشته ای 2 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 13 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : گلشنی، علی ؛ سرآبادانی، ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : ادب، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (14 صفحه - از 184 تا 197 )
کلیدواژه ها:راهبردارزیابی فناوریارزشگذاریمدیریت ایدهاستارتاپ
-
2.
نویسنده : بابادی نیا، حمید ؛ سهرابی، طهمورث ؛ ادب، حسین ؛
مجله:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 232 تا 247 )
کلیدواژه ها:صنعت نفتعملکرد سازمانیمدل سازی معادلات ساختارییادگیری تکنولوژیک
-
3.
نویسنده : کشاورزیان، حمید ؛ کولوبندی، عبداله ؛ ادب، حسین ؛ نویسنده مسئول : کاباران زاد، محمد رضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 658 تا 678 )
کلیدواژه ها:پارکهای علم و فناوریشرکتهای دانش بنیانکارآفرینی دیجیتالیدانش بنیانفناوریتوسعهپژوهش
-
4.
نویسنده : ادب، حسین ؛ زحمتی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1392 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیبهرهوری منابع انسانیسازمان امور مالياتی کشور
-
5.
نویسنده : ادب، حسین ؛ گل آور، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:ارزیابیشرکت ملی گاز ایرانمدل تعالی سازمانیکارکنانسازمانمدلتعالی سازمانی
-
6.
نویسنده : ادب، حسین ؛ جمالی، نجمه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1389، سال دوم - شماره 8 (27 صفحه - از 94 تا 120 )
-
7.
نویسنده : ادب، حسین ؛ شفیع خانی، محمد ؛
مجله:تدبیر»تیر 1386 - شماره 182 (4 صفحه - از 16 تا 19 )
-
8.
نویسنده : البرزی، محمود ؛ ادب، حسین ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1385 - شماره 71 (18 صفحه - از 41 تا 58 )
-
9.
نویسنده : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»شهریور 1375 - شماره 65 (14 صفحه - از 40 تا 53 )
کلیدواژه ها:کارکنانمدیرانقابلیت اطمیناننگهداری و تعمیرات پیشگیرانهنیروی انسانیماشینآلات
-
10.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1373 - شماره 50 (2 صفحه - از 64 تا 65 )
کلیدواژه ها:کارکنانمشتریانرضایت مشتریاننگرش کارکنانمدیرانهتلهاکیفیتمدیریت