موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Ramak، Matin ؛ Davaribina، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Siahpoosh، Hossein ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 54 تا 68 )
کلیدواژه ها:Computer-mediated communicationspeaking accuracyspeaking fluencyBehavioral Engagementspeaking complexity
-
2.
نویسنده مسئول : Safari، Ibrahim ؛ نویسنده : Davaribina، Mehran ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 158 تا 179 )
کلیدواژه ها:Job SatisfactionStructural equation modelingProfessional developmentreflective thinking
-
3.
نویسنده : Ramak، Matin ؛ Davaribina، Mehran ؛ نویسنده مسئول : Siahpoosh، Hossein ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2021 - Number 30 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:Willingness to CommunicatemonologueL2 speaking abilityspeaking apprehensionL2 self-confidence
-
4.
نویسنده : Mojaverian، Mansoureh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Davaribina، Mehran ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter and Spring 2021 - Number 29 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 243 تا 263 )
کلیدواژه ها:vocabulary knowledgegraphic organizerintentional vocabulary learning
-
5.
نویسنده : Badr Parchin، Reza ؛ Davaribina، Mehran ؛
مجله:Journal of Social Sciences and Humanities Research»June 2016, Volume 4 - Issue 2 (6 صفحه - از 161 تا 166 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityIranian EFL learnersscaffoldingsymmetrical scaffoldingasymmetrical scaffoldingIranIranianEFLANOVAAS
-
6.
نویسنده : Davaribina، Mehran ؛ Karimi، Seyyed Hossein ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»spring 2014 - Number 14 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:Written Corrective Feedback (WCF)Direct FeedbackIndirectFeedbackPicture Description Task