Winter and Spring 2021 - Number 29 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Sarbakhshian، Behrouz ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ Ahour، Touran ؛
(22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:reliabilityValidityEFL studentsintercultural contact
-
نویسنده : Farajzadeh، Roshan ؛ Alavinia، Parviz ؛
(20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:genderJob SatisfactionExperienceteacher motivationTeacher Creativityteaching context
-
نویسنده : Seyedebrahimi، Samin ؛ Rahimi Esfahani، Fariba ؛ Sepehri، Mehrdad ؛
(18 صفحه - از 62 تا 79 )
کلیدواژه ها:IELTSCorrective FeedbackRecastExplicit correctionanxiety in speaking
-
نویسنده : Karami، Niloofar ؛ Saidi، Mavadat ؛ Marooy، Morteza ؛
(20 صفحه - از 80 تا 99 )
کلیدواژه ها:Vision 3Content QuestionsLanguage QuestionsReading Comprehension QuestionsAffect questionslearning to read
-
نویسنده : Sattari Gavareshk، Ensie ؛ Tabatabaee-Yazdi، Mona ؛
(21 صفحه - از 100 تا 120 )
کلیدواژه ها:ValidityEFL TeachersRasch modelScale DevelopmentBrain-friendly teaching
-
نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Rezaie، Ghafour ؛ Arianfar، Afrooz ؛
(25 صفحه - از 121 تا 145 )
کلیدواژه ها:RecastModalitygrammar achievementcognitive perspective to language learningecological perspective to language learning
-
نویسنده : Nasr-Esfahani، Nasim ؛ Chalak، Azizeh ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(24 صفحه - از 146 تا 169 )
کلیدواژه ها:AdolescentIranian EFL learnerLanguage Learning StrategyAdult
-
نویسنده : Ghaniabadi، Saeed ؛ Ghelichi، Mahla ؛ Amirian، Seyed Mohammadreza ؛
(24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها:EFL learnersVideoviewing comprehensionaural vocabulary sizepicture vocabulary size
-
نویسنده : Sohrabi، Masoumeh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Mahmoudi، Asgar ؛
(27 صفحه - از 194 تا 220 )
کلیدواژه ها:Self-efficacycognitive stylesMotivational Scaffoldinglearning achievement
-
نویسنده : Kuhi، Davud ؛
(22 صفحه - از 221 تا 242 )
کلیدواژه ها:MetadiscourseAcademic writingMetadiscourse awarenessacademic writing coursebook
-
نویسنده : Mojaverian، Mansoureh ؛ Siahpoosh، Hossein ؛ Davaribina، Mehran ؛
(21 صفحه - از 243 تا 263 )
کلیدواژه ها:vocabulary knowledgegraphic organizerintentional vocabulary learning