کلیدواژه Iranian EFL learners / (76 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Hosseini Dinani، Bahareh ؛ Chalak، Azizeh ؛
مجله:Practical and Pedagogical Issues in English Education»December 2023, Volume 1, Issue 4 (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningIranian EFL learnersself-regulationconcept mapping
-
2.
نویسنده : Darabi، Zohreh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shangarffam، Nasim ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 257 تا 269 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersAuthoritative InterventionFacilitative InterventionL2 Speaking Components
-
3.
نویسنده : Abdollahzadeh، Mehrnoosh ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Comparative Education»Summer 2023, Volume 6 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 2583 تا 2607 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTBLTALMENGAGE ModelSpeaking Components
-
4.
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Kord، Masoud ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersWillingness to Communicatespeaking fluencyregulatory focus orientationspromotion-focusedprevention-focused
-
5.
نویسنده : Shahisavandi، Gholam Hossein ؛
مجله:studies in learning and teaching English»February 2023, Volume 12 - Number-1 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:CreativityEFLlearningEnglishasaforeignlanguageIranianEFLlearnersWillingnesstocommunicate
-
6.
نویسنده : Gorji، Fatemeh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTeacher AttitudesDesigningEvaluatingEnglish Language quality
-
7.
نویسنده مسئول : Amini، Shahrzad ؛ نویسنده : Sadati، Zahra Sadat ؛
مجله:Education Experiences»Winter & Spring 2023, Volume 6 - Number 1 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 169 تا 187 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersListening ComprehensionLearners’ Perceptionsnote-taking
-
8.
نویسنده مسئول : Negahi، Mohammadreza ؛ نویسنده : G. Shooshtari، Zohreh ؛ Vahdat، Sedigheh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 180 تا 193 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerswriting accuracydirectindirect unfocused written corrective feedbackDirect/indirect unfocused written corrective feedback
-
9.
نویسنده : Tayebi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Riasati، Mohammad Javad ؛
مجله:studies in learning and teaching English»November 2022, Volume 11 - Number 2 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 267 تا 292 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersLearning StyleOnline EducationEFL Learner’s Satisfaction
-
10.
Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context
نویسنده مسئول : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Hashemi، Mohammad R ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 141 تا 168 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEmotion Regulationconstruct validation
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ب (8 مقاله)
- A (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)