مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 3 |
نشریه Issues in Language Teaching 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Parsiani، Mozhgan ؛ Rohani، Gholam Reza ؛ Ravand، Hamdollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2020, Volume 39 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 121 تا 167 )
کلیدواژه ها:bilingualsmonolingualsCAPTpronunciation perceptionpronunciation production
-
2.
نویسنده مسئول : Ravand، Hamdollah ؛ نویسنده : Rohani، Gholamreza ؛ Firoozi، Tahereh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها:Structural Equation Modeling (SEM)Differential Item Functioning (DIF)multiple-indicatorsmultiple-causes (MIMIC)
-
3.
نویسنده : Adloo، Mahsa ؛ Rohani، Gholam reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 1 تا 44 )
کلیدواژه ها:proactive focus on formModal auxiliariesMultimodal inputReactive focus on form
-
4.
نویسنده : Abbasi Bagherianpoor، Akbar ؛ Hosseini، Fateme ؛ Rohani، Gholam Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2015، Volume 7 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Overpassivizationalternating unaccusativescausativizationalternatingunaccusativesSecond Language AcquisitionEnglishJuSpanishMAUniversityUnaccusative