June 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده : Mehri، Ehsan ؛ Ghaslani، Rozhin ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:WritingindirectFeedback types: directnegotiatetense/aspectFeedback types: direct, indirect, negotiate
-
نویسنده مسئول : Ravand، Hamdollah ؛ نویسنده : Rohani، Gholamreza ؛ Firoozi، Tahereh ؛
(29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها:Structural Equation Modeling (SEM)Differential Item Functioning (DIF)multiple-indicatorsmultiple-causes (MIMIC)
-
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Nourzadeh، Saeed ؛
(29 صفحه - از 63 تا 91 )
کلیدواژه ها:attitudesBlogsL2 writing performanceL2 writing anxiety
-
نویسنده : Shirzad، Fereshteh ؛ نویسنده مسئول : Ebadi، Saman ؛
(36 صفحه - از 93 تا 128 )
کلیدواژه ها:scaffoldingJigsawComputer-Assisted Language Learning (CALL)moodleAutonomy in Reading Comprehension
-
نویسنده مسئول : Bolghari، Mina ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Maftoon، Parviz ؛
(35 صفحه - از 129 تا 163 )
کلیدواژه ها:reading comprehensioncooperative learningActivity theoryCooperative assessment
-
نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده : Ostvar، Shahla ؛ Derakhshan، Ali ؛ Shearer، Branton ؛
(30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها:reliabilityValidityFactor analysisPsychometric PropertiesPersian-MIDAS-Adults
-
نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛
(30 صفحه - از 195 تا 224 )
کلیدواژه ها:discussionRater TrainingL2 speakingmany-faceted Rasch analysisresolution method
-
نویسنده مسئول : Baleghizadeh، Sasan ؛ نویسنده : Shakouri، Maryam ؛
(24 صفحه - از 225 تا 248 )
کلیدواژه ها:IranianEFLemotional intelligenceteaching stylesEnglish instructorsEmotional intelligence, English instructors, EFL, Iranian
-
نویسنده : Dabbagh، Ali ؛ Safaei، Alireza ؛
(29 صفحه - از 249 تا 277 )
کلیدواژه ها:Textbook EvaluationBloom’s Revised Taxonomylearning objectivesProspect & Vision seriesFour Corners seriesProspect & Vision series
-
نویسنده مسئول : Salimi، Esmaeel Ali ؛ نویسنده : Karami، Behnam ؛
(24 صفحه - از 279 تا 302 )
کلیدواژه ها:textbooksPragmatic knowledgeCross-cultural diversitieslinguistic knowledge
-
نویسنده مسئول : Mahmoodi، Mohammad Hadi ؛ نویسنده : Mohammadi، Vahid ؛ Tofighi، Somaye ؛
(29 صفحه - از 303 تا 331 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceAutonomyreflective teachingL2 learning
-
نویسنده مسئول : Adel، Seyyed Mohammad Reza ؛ نویسنده : Egtesadi، Ahmadreza ؛ Sadeghi، Fatemeh ؛
(43 صفحه - از 333 تا 375 )
کلیدواژه ها:Confirmatory Factor AnalysisCritical Pedagogy QuestionnaireMixed-method DesignConstructivist Grounded Theory