-
1.
نویسنده : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 147 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریقابلیتهای بازاریابیعملکرد سازمانمدیریت برندحسگری بازار
نویسنده : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 147 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریقابلیتهای بازاریابیعملکرد سازمانمدیریت برندحسگری بازار