زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
ارزیابی ارتباط بین قابلیتهای بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های تولید کننده موادغذایی در شهر تهران
نویسنده : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
(30 صفحه - از 147 تا 176 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری قابلیتهای بازاریابی عملکرد سازمان مدیریت برند حسگری بازار
-
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند
نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛
(22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها: وجدان کاری رفتار شهروندی سازمانی تصویر برند نوع دوستی فضیلت مدنی تواضع و فروتنی روحیه جوانمردی
-
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
(28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند رفتار شهروندی برند دلبستگی عاطفی مشتریان بازار صنعتی کیفیت رابطه ای برند
-
تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)
نویسنده : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها: نگرش به برند نوسازی لوگو نگرش به لوگو شخصیت لوگو طرح لوگو
-
تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ رحمت آبادی، یزدان ؛
(24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند تمایل به خرید تفاوت های فرهنگی سازگاری مشتری با برند
-
تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی گری ارزش ویژه برند
نویسنده : روستا، احمد ؛ اکبرزاده صفویی، مرتضی ؛ زنگیان، سمیه ؛
(32 صفحه - از 13 تا 44 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری اعتماد مشتری ارزش ویژه برند کیفیت رابطه با مشتری تعهد در رابطه تصویر برند بیمارستان