این نشریه از تاریخ 1394/07/01 تا 1395/12/29 دارای رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1396/01/01 تا 1397/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1398/01/01 تا 1398/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1399/01/01 تا 1399/12/29 دارای رتبه ب (وزارت علوم) بوده است.
این نشریه از تاریخ 1400/01/01 دارای رتبه الف (وزارت علوم) میباشد.
این نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است.
- دسته بندی موضوعی
- مدیریت
- ناشر
- دانشگاه الزهرا
- عنوان انگلیسی
- Brand Management
- p-ISSN
- 2345-3222
- e-ISSN
- 2538-1482
- قطع
- وزیری
- دوره انتشار
- فصلنامه
- دوره انتشار
- 1393/04/01
- وابسته به
- دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
- تلفن
- 85692407(021)
- آدرس اینترنتی
- https://bmr.alzahra.ac.ir
- صاحب امتیاز
- دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
- مدیر مسئول
- زهرا رزمی
- سر دبیر
- محمد علی بابایی زکلیکی
- هیئت تحریریه
- محمد علی بابایی زکلیکی؛ معصومه حسین زاده شهری؛ منیژه حقیقی نسب؛ کامبیز حیدرزاده؛ رضا رسولی؛ آرش شاهین؛ اسدالله کردنائیج؛ منوچهر نجمی؛ میراحمد امیرشاهی
- پست الکترونیک
- bmr@alzahra.ac.ir
- آدرس
- تهران ، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد، دفتر نشریات
- محل نشر
- تهران
- تاریخ ثبت در پایگاه
- 1393/12/12