-
1.
نویسنده : آذر، عادل ؛ فرخ، مجتبی ؛ جانانی، حمید ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 69 تا 87 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت سازمانیسرمایة اجتماعیعدالتمشتریانعـدالترضایتمندی مشتری
نویسنده : آذر، عادل ؛ فرخ، مجتبی ؛ جانانی، حمید ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 69 تا 87 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعدالت سازمانیسرمایة اجتماعیعدالتمشتریانعـدالترضایتمندی مشتری