-
1.
نویسنده : رحمت نژاد، اصغر ؛ صمدی، مهران ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبانک ملتاثربخشی سازمانکارکنانبانکCRMمشتریانسازماناطلاعات
نویسنده : رحمت نژاد، اصغر ؛ صمدی، مهران ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبانک ملتاثربخشی سازمانکارکنانبانکCRMمشتریانسازماناطلاعات