کلیدواژه بانک ملت / (68 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تدوین مدل هوشمندسازی سازمانی با استفاده از تحلیل داده بنیاد (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر تهران)
نویسنده : میرعسگری، سیدعلی ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ هاشم زاده خوراسگانی، غلام رضا ؛ نویسنده مسئول : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
مجله : مطالعات مدیریت شهری » تابستان 1402- شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها: بانک ملت هوشمندسازی تحول دیجیتال
-
2.
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک؛ نقش میانجی هویت اجتماعی
نویسنده مسئول : شعبانلودهنوی، محسن ؛ نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحه - از 3330 تا 3351 )
کلیدواژه ها: مشتری مداری وفاداری مشتریان بانک ملت بازاریابی اجتماعی مشتری بازار مشتریان بانک
-
3.
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
نویسنده مسئول : موسوی جد، سیدمحمد ؛ نویسنده : نسائی، خبات ؛ موحد، سیدمحمدرضا ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 176 تا 194 )
کلیدواژه ها: بانکداری بانک ملت بانکداری خرد عوامل بازایابی بانک مشتری مشتریان تبلیغات شفاهی
-
4.
طراحی مدل نوآوری خدمات و بررسی عوامل موثر بر نوآوری خدمات در بانک ملت استان آذربایجان شرقی
نویسنده : امینی، بهروز ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها: بانک ملت روش دیمتل فازی نوآوری خدمات
-
5.
تاثیر تعهد سازمانی بر سیستم های حسابداری و عملکرد مالی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملت)
نویسنده : خلفی، سپیده ؛ دربندی، یاشار ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1401 - شماره 86 (17 صفحه - از 942 تا 958 )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی عملکرد مالی بانک ملت سیستم های حسابداری
-
6.
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ: ﻧﻘﺶ ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر
نویسنده : شاهینی، وحید ؛
مجله : همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » یازدهمین همایش ملی (10 صفحه - از 786 تا 795 )
کلیدواژه ها: ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ
-
7.
ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ: ﻧﻘﺶ ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر
نویسنده : شاهینی، وحید ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (10 صفحه - از 786 تا 795 )
کلیدواژه ها: ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
8.
پایش حصار شیشهای اطلاعات بر بدبینی سازمانی
نویسنده مسئول : آیت، مسرت ؛ نویسنده : زارع، علیرضا ؛
مجله : مدیریت سازمان های دولتی » زمستان 1400 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها: بانک ملت بدبینی سازمانی حصار شیشهای حصار شیشهای اطلاعات
-
9.
طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب
نویسنده : میر، علی ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار » زمستان 1400 - شماره 23 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی بانک ملی بانک ملت مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی
-
10.
رابطه کانالهای ارتباطی با وفاداری مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک ملت)
نویسنده : سمیعی، امید ؛ نوشاد، مرتضی ؛ حمدی، کریم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجله : کنکاش مدیریت و حسابداری » زمستان 1400 - شماره 3 (17 صفحه - از 232 تا 248 )
کلیدواژه ها: وفاداری کانالهای ارتباطی بانک ملت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (5 مقاله)
- B (4 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)