-
1.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش