کلیدواژه شخصیت برند / (100 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر شخصیت برند بر نگرش و نیات رفتاری مشتریان خدمات بازاریابی اجتماعی و مالی
نویسنده : ابراهیمی، محمد رضا ؛ نعمتی، سمیه ؛ حاتمی، معصومه ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحه - از 14 تا 29 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند سازمان مالی سازمان اجتماعی_خدماتی مشتری مشتریان نیات رفتاری مشتریان رفتار مشتری سازمان اجتماعی پرسشنامه
-
2.
تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صفحات اینستاگرام محصولات مصرفی تندگردش
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها: تعامل عاطفی شخصیت برند عشق به برند ارزش ویژۀ برند مشتریمحور مردانگی برند زنانگی برند جنسیت برند
-
3.
گونهشناسی شخصیت برند سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: شبکههای تلویزیون ایران و فارسی زبان ماهواره)
نویسنده : پریزاد، محمد رضا ؛ صادقی، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1401 - شماره 59 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها: گونه شناسی شخصیت برند سازمان های رسانه ای شبکه های فارسی زبان ماهواره شبکه های تلویزیون ایران
-
4.
تاثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرفکنندگان محصولات ورزشی برند مجید
نویسنده : امامی، مریم ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛ نویسنده مسئول : نظری، شهرام ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 241 تا 277 )
کلیدواژه ها: مسئولیتپذیری شخصیت برند ارزش ویژه برند برند ورزشی اصالت برند برنـد برنــد
-
5.
برازش مدل ساختاری ترجیح مصرفکننده برند گوشیهای هوشمند از طریق مولفههای ظاهری محصول با میانجیگری شخصیت برند
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : عسگریان، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجله : مدیریت استاندارد و کیفیت » پاییز 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 53 تا 87 )
کلیدواژه ها: رنگ طراحی بستهبندی شخصیت برند گوشی هوشمند ترجیح مصرفکننده مصرفکننده محصول اطلاعات شخصیت گوشیهای هوشمند مدل
-
6.
بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت
نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده : محمدی، اسما ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 215 تا 241 )
کلیدواژه ها: دانشگاه یزد شخصیت برند آرکئوتایپها در بازاریابی رویکرد شخصیت نئو شخصیت تیپ شخصیتی انتخاب ادراک پژوهش
-
7.
تاثیر شخصیت برند، ثبات برند، و استمرار برند بر اصالت برند
نویسنده : نظرپور، شهره ؛ رستمي، فاطمه ؛ فاتح پور، مجيد ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند ثبات برند استمرار برند اصالت برند. شخصیت ثبات استمرار پژوهش مشتریان تاثیر شخصیت پرسشنامه
-
8.
بررسی تاثیر شخصیت و اعتماد به برند بر عشق به برند
نویسنده مسئول : طلایی، حمیدرضا ؛ نویسنده : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحه - از 1151 تا 1167 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند وفاداری به برند تبلیغ دهان به دهان اعتماد برند عشق به برند عشق مشتری اعتماد شخصیت مشتریان تبلیغات دهانبهدهان وفاداری بازاریابی
-
9.
بررسی هوش معنوی و سطح رضایت مشتریان هتل با نقش میانجی اخلاق اسلامی (موردمطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره مشهد)
نویسنده : رضایی شاندیز، روحالله ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان » بهار 1401 - شماره 1 (22 صفحه - از 142 تا 163 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند عملکرد برند ارزش درک شده هتل های استان اردبیل اخلاق هوش معنوی کارکنان هتل حرفهای
-
10.
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل
نویسنده : شلیله، کیوان ؛
مجله : همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » یازدهمین همایش ملی (10 صفحه - از 875 تا 884 )
کلیدواژه ها: وب ﺳﺎﯾﺖ قصد خرد ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (27 مقاله)
- علمی-پژوهشی (23 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)