-
1.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ درویشون نژاد، رسول ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1393 - شماره 6 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانکمترین مربعات جزئی
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ درویشون نژاد، رسول ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1393 - شماره 6 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانکمترین مربعات جزئی