-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
نویسنده : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده