مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
نشریه بهبود مدیریت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 719 تا 729 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
2.
نویسنده : حاجیزاده، پیمان ؛ فیضی، کامران ؛ رحمان سرشت، حسین ؛ طباطباییان، سیدحبیب اله ؛
مجله:بهبود مدیریت»بهار 1395 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (29 صفحه - از 55 تا 83 )
کلیدواژه ها:نظام مدیریت فناوریفرایندها و فعالیتهای مدیریت فناوریآزمون ناپارامتریک فریدمن