موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : خواصی، راضیه ؛ عزیزی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : سعید منش، محسن ؛
مجله:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1402، سال سی ام - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:اضطرابکمال گراییتاب آوری پنسیلوانیانوجوانان تیزهوشاهمالکاریتابآوریاهمالکاری تحصیلیبرنامه تابآوری پنسیلوانیا
-
2.
نویسنده مسئول : آهنگرنسب، علی ؛ نویسنده : عزیزی، مهدیه ؛ سعیدمنش، محسن ؛
مجله:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»بهار 1402 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:اعتیاد به اینترنتکنترل عواطفتوانبخشی شناختیبازداری شناختی
-
3.
نویسنده : سعیدمنش، محسن ؛ عزیزی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : حاجی خلیلی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (11 صفحه - از 101 تا 111 )
کلیدواژه ها:نوجواناننشخوار فکریاختلال شخصیت وسواسی جبریدرمان مبتنی بر شفقتدرمانشفقت
-
4.
نویسنده : سعیدمنش، محسن ؛ عزیزی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : حاجی خلیلی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1401، دوره هشتم - شمار3 (11 صفحه - از 158 تا 168 )
کلیدواژه ها:نوجواناننشخوار فکریاختلال شخصیت وسواسی جبریدرمان مبتنی بر شفقتدرمانشفقت
-
5.
مقایسه کارکردهای اجرایی و راهبرد های یادگیری در دانش آموزان طیف اوتیسم با عملکرد تحصیلی بالا و پایین
نویسنده : خطیبی، طاهره ؛ عزیزی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : دمهری، فرنگیس ؛
مجله:روانشناسی شناختی»پاییز 1399 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 87 تا 96 )
کلیدواژه ها:راهبردهای یادگیریکارکردهای اجراییطیف اوتیسم
-
6.
نویسنده : بهره مند، مرجان ؛ عزيزي، مهديه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1399 - شماره 13 (13 صفحه - از 251 تا 263 )
کلیدواژه ها:افسردگیمسئولیت پذیریدرمان مبتنی بر شفقتبانوان مطلقهدرمانشفقتطلاقآزمون
-
7.
نویسنده : عزیزی، مهدیه ؛ رضایی میرقائد، ملیحه ؛ سمیعی، مونا ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1394، دوره ششم - شماره 2 ISC (6 صفحه - از 54 تا 59 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان تیزهوشنیرومندی مناستقامت ذهنی