مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت توسعه و تحول 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نایبزاده، شهناز ؛ طباطبایینسب، زهره ؛ نویسنده مسئول : طباطبایینسب، سید محمد ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 97 تا 128 )
کلیدواژه ها:تمایل به جایگاهیابی مجدد برندناهمخوانی برندضعف رقابتی سازمانآشفتگی محیط رقابت
-
2.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 37 تا 79 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابی
-
3.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبائی نسب، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:هیجانات مثبت و منفیباورهای محیطینگرانی محیطیگرایش به سمت محصولات سبزتئوری عمل منطقی
-
4.
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند