کلیدواژه رفتار مصرفکننده / (258 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شکلگیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسانهای اقتصادی و خلأهای گمرکها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ)
نویسنده : صالحی، فرانک ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده دیمتل فازی بازارهای خاکستری واسطههای مجاز نوسان اقتصادی لوازمخانگی قاچاق کالا محصولات
-
2.
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثربر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو
نویسنده : ملك پور، مرتضي ؛ قرهبیگلو، حسین ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (22 صفحه - از 195 تا 216 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده رفتار خرید فروشگاههای زنجیرهای رفتار خرید آنی
-
3.
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی مارکهای لوکس بر روی ارزش ویژه برندو رفتار مصرفکننده (مطالعه موردی: نوین چرم)
نویسنده : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (14 صفحه - از 347 تا 360 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده بازاریابی رسانههای اجتماعی ارزش ویژهی برند
-
4.
ارتباط ویژگیهای روانشناختی و شخصیتی با عوامل رفتاری مصرفکنندگان
نویسنده : حسنی، علیرضا ؛ منوچهری، جاسم ؛ نویسنده مسئول : تجاری، فرشاد ؛
مجله : روانشناسی و روانپزشکی شناخت » بهمن و اسفند 1401، سال نهم - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها: ویژگی شخصیتی رفتار مصرف کننده ویژگیهای روانشناختی
-
5.
مروری بر تحلیل و مسیر تکامل نظریه های رفتار مصرف کننده
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : آزمایش فرد، هما ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » بهمن و اسفند 1401- شماره 117 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 119 تا 137 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده نظریههای بازاریابی مسیر نظریه
-
6.
طراحی و تبیین الگوی فرایندی رفتار خرید مشتریان محصولات ارگانیک (رویکرد آمیخته)
نویسنده : دهقان نیری، عطیه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آبان 1401 - شماره 24 ISC (26 صفحه - از 504 تا 529 )
کلیدواژه ها: محصولات ارگانیک تئوری داده بنیاد رفتار مصرفکننده رفتار خرید مصرف
-
7.
بررسی تاثیر همهگیری ویروس کرونا بر رفتار مصرفکننده در اقلیم کردستان عراق
نویسنده مسئول : جواهری، بختیار ؛ نویسنده : علی احمد، یونس ؛ عبدالله محمود، ئاشتی ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 34 تا 55 )
کلیدواژه ها: مصرف رفتار مصرفکننده Consumer behavior Consumption اقلیم کردستان عراق Kurdistan Region of Iraq ویروس کرونا Corona Virus
-
8.
تاثیر شبکههای اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیلگری تجربه برند آنلاین
نویسنده : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 177 تا 198 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده شبکههای اجتماعی تجربه برند آنلاین روابط برند آنلاین
-
9.
آزمون مدل وفاداری برند و انواع مشتریان در صنعت پوشاک ورزشی ایران
نویسنده : پادزهری، پروین ؛ سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها: تبلیغات رفتار مصرفکننده بازاریابی ورزشی برند محصولات ورزشی
-
10.
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب
نویسنده : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ نویسنده مسئول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده فراترکیب آمیختگی با برند الگوی ذهنی مصرف کننده مصرفکننده آمیختگی پژوهش روش فراترکیب رابطه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (60 مقاله)
- علمی-پژوهشی (59 مقاله)
- الف (14 مقاله)
- B (12 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- A (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)