موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 20 |
علوم تربیتی 15 |
علوم اجتماعی 6 |
میان رشته ای 2 |
تربیت بدنی 2 |
حوزه سلامت 1 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 48 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 19 |
الف 9 |
ب 8 |
د 1 |
ج 1 |
-
41.
نویسنده : فرمانی، اعظم ؛ افلاک سیر، عبدالعزیز ؛ خرمایی، فرهاد ؛ ملازاده، جواد ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1392، سال چهارم - شماره 12 ISC (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:پایاییرواییمقیاس کارکردهای خاطره گوییدرمان خاطره گویی
-
42.
نویسنده : آقاجانی، سیف الله ؛ خرمایی، فرهاد ؛ رجبی، سعید ؛ رستم اوغلی خیاوی، زهرا ؛
مجله:روان شناسی مدرسه»پاییز 1391 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 6 تا 26 )
کلیدواژه ها:اضطراب ریاضیخودکارآمدیحرمت خود
-
43.
نویسنده : شکوفه فرد، شایسته ؛ خرمایی، فرهاد ؛
مجله:روان شناسی و دین»تابستان1391 - شماره 18 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (14 صفحه - از 99 تا 112 )
کلیدواژه ها:صبرپرخاشگریدانشجویانمؤلفههای صبردانشگاه شیرازخشم
-
44.
نویسنده : خرمایی، فرهاد ؛ عباسی، مسلم ؛ رجبی، سعید ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 1 ISC (18 صفحه - از 60 تا 77 )
کلیدواژه ها:ناتوانی یادگیریکمال گراییتعلل ورزی
-
45.
نویسنده : خرمایی، فرهاد ؛ ضیایی، سهیلا ؛ درویشی، فرنگیس ؛ علائی، بیتا ؛ تورانی، تهمینه ؛
مجله:زن و جامعه»بهار 1390، سال دوم - شماره 1 ISC (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:زناندانشگاه آزاد اسلامیفرهنگیره آورد آموزشیIslamic Azad Universityدختران
-
46.
نویسنده : درویشی، فرنگیس ؛ خرمایی، فرهاد ؛ ضیایی، سهیلا ؛
مجله:زن و جامعه»بهار 1389، سال اول - شماره 1 ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:دانشگاه آزاد اسلاميپيامدهانگرش زنانشهر كازرونتوسعه ي اقتصاديزناناشتغالتأسیس دانشگاه آزاد اسلامیپژوهش
-
47.
نویسنده : خرمایی، فرهاد ؛
مجله:روش شناسی علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 52 ISC (16 صفحه - از 67 تا 82 )
کلیدواژه ها:پژوهش کیفیگروههای متمرکزگرداننده یا تسهیلگرتئوری بنیادیمصاحبه متمرکزاطلاعاتپژوهشمشارکتکنندگانمصاحبهپژوهشهای کیفیجمعآوری
-
48.
نویسنده : خرمایی، فرهاد ؛ خیر، محمد ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»زمستان 1385 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:جهتگیریانگیزشیجهتگیری یادگیریوظیفهمداریپرسشنامه