مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری 1 |
نشریه روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظمجویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی
نویسنده : عروتی موفق، لیلا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1398 - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 403 تا 418 )
کلیدواژه ها:باورهای انگیزشیخودنظمجوییآموزش زایشیخودنظمجویی شناختیخودنظمجویی فراشناختی
-
2.
نویسنده : احمدی کمرپشتی، عاصفه ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ علیزاده، حمید ؛ دلاور، علی ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 169 تا 187 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییحافظه کاریعملکرد ریاضیات
-
3.
نویسنده : خلیلی صدرآباد، افسر ؛ ابراهیمیقوام، صغری ؛ رادمنش، حمیده ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:یادگیرییادگیری خودتنظیمیادگیری مغزمحور