مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کودکان استثنایی 2 |
نشریه رویش روان شناسی 2 |
نشریه توانمند سازی کودکان استثنایی 2 |
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 5 |
روانشناسی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
-
1.
نویسنده مسئول : بیرامی، منصور ؛ نویسنده : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 95 تا 105 )
کلیدواژه ها:زمان واکنشبیشفعالینقص توجهضربآهنگ شناختی کندنقص توجه/بیشفعالی
-
2.
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجله:کودکان استثنایی»تابستان 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:اختلال رفتاری برونیسازی شدهکارکردهای اجراییجنسیت
-
3.
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1400 - شماره 162 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازداری پاسختوجه پایداراختلال های رفتاری برون نمودابعاد همدلی
-
4.
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجله:رویش روان شناسی»فروردین 1400 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 53 تا 62 )
کلیدواژه ها:همدلیکارکردهای اجرایی
-
5.
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، تورج ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 111 تا 122 )
کلیدواژه ها:جنسیتهمدلی شناختیهمدلی عاطفیاختلالات برونیسازی شده
-
6.
نویسنده مسئول : عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده : بیرامی، دکتر منصور ؛ هاشمی نصرت آباد، دکتر تورج ؛
مجله:رویش روان شناسی»فروردین 1400 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 53 تا 62 )
کلیدواژه ها:همدلیکارکردهای اجراییکمبود توجه/ بیش فعالی
-
7.
نویسنده : شادبافی، محمد ؛ عبدالرحیم پور، رقیه ؛ نویسنده مسئول : محمدی، الناز ؛
مجله:کودکان استثنایی»زمستان 1399 - شماره 78 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:بازداری پاسختوجه پایدارکندگامی شناختینارسایی توجه/بیش فعالی