Seadatee Shamir، Aboutaleb/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Education and Applied Sciences 4 |
نشریه International Journal of Education and Cognitive Sciences 1 |
نشریه Comparative Education 1 |
نشریه Iranian Rehabilitation Journal 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 5 |
حوزه سلامت 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : Ershadi Chahardeh، Shima ؛ Zabihi، Rozita ؛ نویسنده مسئول : Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛
مجله:International Journal of Education and Cognitive Sciences»December 2024, Volume 5 - Number 5 (8 صفحه - از 68 تا 75 )
کلیدواژه ها:Lumosity-based cognitive empowermentMaher Fluid Intelligencefirst-grade elementary school boys
-
2.
نویسنده : Ershadi Chahardeh، Shima ؛ Zabihi، Rozita ؛ نویسنده مسئول : Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛
مجله:Education and Applied Sciences»July 2024, Volume 5 - Number 3 (8 صفحه - از 16 تا 23 )
کلیدواژه ها:Lumosity-based cognitive empowermentMaher Fluid Intelligencefirst-grade elementary school boys
-
3.
نویسنده : Ardakhani، Najmeh ؛ نویسنده مسئول : Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛
مجله:Education and Applied Sciences»October 2022, Volume 3 - Number 3 (8 صفحه - از 27 تا 34 )
کلیدواژه ها:Marital commitmentEmotional Self-Disclosureemotion-oriented couple therapy trainingcouples referring to counseling centers
-
4.
نویسنده : Esmaeilzadeh Ashini، Mohammad ؛ Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛ نویسنده مسئول : Nasri، Sadegh ؛
مجله:Iranian Rehabilitation Journal»September 2022, Volume 20 - Number 3 (8 صفحه - از 397 تا 404 )
کلیدواژه ها:intelligenceanxietyAffectExpectancy
-
5.
نویسنده مسئول : Bidaki، Toktam ؛ نویسنده : Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛
مجله:Education and Applied Sciences»January 2021, Volume 1 - Number 4 (6 صفحه - از 16 تا 21 )
کلیدواژه ها:MMPIrelapsed addicted personRelapsed addicted person Non
-
6.
نویسنده مسئول : Gholami، Fatemeh ؛ نویسنده : Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛
مجله:Education and Applied Sciences»April 2020, Volume 1 - Number 1 (9 صفحه - از 9 تا 17 )
کلیدواژه ها:reliabilityFactor StructureThe Emotional Self-Disclosure Scale (ESDS)Divergent Validity
-
7.
نویسنده : Samiee Zafarghandi، Morteza ؛ Seadatee Shamir، Aboutaleb ؛ Shamsolahi، Maryam ؛
مجله:Comparative Education»Winter 2020, Volume 3- Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 631 تا 643 )
کلیدواژه ها:critical thinkingContent analysisPrimary Schoolsinternational schoolsMath Textbook