مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد
نویسنده : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله : مطالعات رفتار مصرف کننده » بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 130 تا 144 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری شخصیت برند لوازم خانگی جایگاه برند
-
2.
بررسی تاثير فعاليت هاي واسطه گري دانش بر ایجاد جو نوآوري با نقش تعدیل گري (IT) تخصص فناوري اطلاعات مورد مطالعه: سازمان صدا و سيماي تهران
نویسنده : کيانی، شهاب ؛ محمدي فاتح، اصغر ؛ روستا، علی رضا ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره 2؛ 1396/09/30 - 1396/09/30 (29 صفحه - از 2422 تا 2450 )
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی واسطهگری دانش جو نوآوری تخصص فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما